Mérés
A szolgáltatás minőségének és mennyiségi értékeinek mérése sokkal nehezebb, mint a hagyományos termelő vállalatoknál. A szolgáltatásnál a "szépnek tetsző" frizura, a "tisztának tűnő" ruha az eredménytermék szemben egy kézzel fogható gépjárműhöz. A létesítménygazdálkodás is egy szolgáltatás, sokszor szubjektív a mérés tárgya.
A K-ép Stúdió felkészült, hogy a vállalati célokkal összhangban lévő, és a szerződéses feltételek szerinti mérési rendszert alakítson ki, figyelemmel arra, hogy az adminisztrációs költségek ne haladják meg a várható haszon nagyságát. Javaslataink a legkorszerűbb technológiákra épülnek.
A K-ép Stúdió felkészült, hogy a vállalati célokkal összhangban lévő, és a szerződéses feltételek szerinti mérési rendszert alakítson ki, figyelemmel arra, hogy az adminisztrációs költségek ne haladják meg a várható haszon nagyságát. Javaslataink a legkorszerűbb technológiákra épülnek.
KPI
A teljesítmény mérése többféleképpen történhet, melynek egyik gyakori módja az indexképzés. A túl sok mérőszám azonban átláthatatlan lehet, ezért kulcsmutatókat kell meghatározni, amelyek a szolgáltatás lényegét tükrözik. Ezeket a mutatókat hívjuk KPI-nak (Key Performance Indicators). Az K-ép Stúdió olyan komplex KPI-rendszert fejlesztett ki, amely átfogóan képes mérni a létesítménygazdálkodás hatékonyságát.Létesítmény értékének megőrzése Feladatok teljesítése Költségek dimenziók mentén.
SLA
A szolgáltatás komplex leírása nem csupán a műszaki tartalomra terjed ki, hanem a feladatok jellemzőit is meghatározza különböző használati szinteken, beleértve a szükséges kompetenciákat, egyéb feltételeket, az ellenőrzés módját, a teljesítménymérést, valamint a kapcsolódó szankciókat és jutalmakat.
A hatályos ISO 41000 szabvány iránymutatást nyújt az SLA (Service Level Agreement) elkészítéséhez, azonban egy ilyen dokumentum kidolgozása rendszerint jelentős erőforrást és szakértelmet igényel, ami gyakran meghaladja a megrendelő szervezetek kapacitását. A gyakorlatban gyakori, hogy a munkát csupán műszaki specifikáció alapján kívánják kiszervezni, ami konfliktusokhoz vezethet a napi működés során. A K-ép Stúdió vállalja a cégre szabott SLA elkészítését, felhasználva minden releváns információt, adatot, eljárásrendet és rutint.
A hatályos ISO 41000 szabvány iránymutatást nyújt az SLA (Service Level Agreement) elkészítéséhez, azonban egy ilyen dokumentum kidolgozása rendszerint jelentős erőforrást és szakértelmet igényel, ami gyakran meghaladja a megrendelő szervezetek kapacitását. A gyakorlatban gyakori, hogy a munkát csupán műszaki specifikáció alapján kívánják kiszervezni, ami konfliktusokhoz vezethet a napi működés során. A K-ép Stúdió vállalja a cégre szabott SLA elkészítését, felhasználva minden releváns információt, adatot, eljárásrendet és rutint.
Ajánlat kérés
Ha Ön is szeretne többet megtudni a teljesítménymérésről, az SLA-ról, látogasson el az FM akadémia oldalára. Amennyiben szeretné, ha munkatársunk megkeresné Önt ajánlatunkkal, kérjük töltse ki a melléklet űrlapot. Rövidesen felvesszük a kapcsolatot Önnel.
Az űrlap elküldésével Ön elfogadja a K-ép Stúdió Adatvédelmi szabályzatát